Wednesday 6 June 2012

                         ကၽြန္ေတာ္ စက္ရုပ္ဖုန္း အတြက္ရွယ္မယ္
                   
       က်ေနာ္ စက္ရုပ္ဖုန္းေၿပာင္းကိုင္ၿပီး apk ဖိုင္ေလးေတြ မရွယ္
        ရေသးဘူးဗ်ာ။ အခုရွယ္မယ္ က်ေနာ္႔ဘေလာ႔ဂ္ကို မ်က္စိလည္၊
        လမ္းမွား၊ သိသူ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အလြယ္တကူ သြား၇င္းလာရင္း
ဆြဲသြား နိုင္ေအာင္ ရွယ္ေပးမွာပါ။ 
ေအာက္မွာ(၅)ခု က်ေနာ္ေဒါင္းခဲ႔သမွ် ၿပန္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။
က်ေနာ္ ၾကိဳက္တဲ႔ေကာင္းနိုးရာရာ ေလးေတြလည္းၿဖစ္ပါလိမ္႔မယ္ခင္ဗ်ာ။
                                                                        ဒရမ္တီးၾကမယ္

                                       ကက္စက္ဖြင္႔လို႔လည္း ရပါဧ။္                                        
                                                      ၾကိဳက္တဲ႔ ဖိုလ္ဒါေလးပဲ ေရြးဖြင္႔ခ်င္ရင္   


                              SAMSUNG/MOTOROLA/LG SECRETS ကုတ္ေတြၾကည္႔ေပါ႔ဗ်ာ

0 comments:

Post a Comment